ellie - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu ellie - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu

ellie

Blijf op de hoogte en volg Ellie

09 Mei 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Het is vandaag zaterdag. Vanochtend zijn we vertrokken vanuit Finisterre naar Lires. De overnachting in finisterre was teleurstellend nadat ik gedouched had en badkamer bijna overstroomde in de kamer en de eigenaar het dit geheel vanzelfsprekend vond. Daar heb je een wandeling geen behoefte aan. Deze man kon volgens mij ook helemaal niet lachen wat een chagrijn! Het ontbijt was ook niet lekker. S octhtends aan de haven in de zon maar zelf ontbeten .de tocht naar Lires is mooi een wandeling langs bos en zee. Aangekomen in Lires komt de vrolijke muziek ons tegemoet. Er is vanavond feest, waarom is ons niet duidelijk. Nu eerst douchen, kleren wassen en dan naar het feest. Morgen is het onze laatste wandeldag. Naar Muxia . De weersvoorspelling is prima de komende dagen 20 tot 25 graden. Groeten vanuit een feesten Lires!