ellie - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu ellie - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu

ellie

Blijf op de hoogte en volg Ellie

09 Mei 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Lekker geslapen en na een heerlijk ontbijt, worden we naar onze route startpunt gebracht. Het is 10.00 uur en weer op pad. Al na 4 km is er een bar voor de koffie. We drinken een heerlijk bakje koffie en vervolgen het pad. In oliveira zijn veel oude gebouwen gerestaureerd , prachtig om te zien. In de verte zien we heuvels die begroeid zijn met gel bloeiende gaspeldoorn en brem. Het weer wordt steeds beter. Onderweg ruilen we de lange broek voor de korte broek. In een heerlijk zonnetje genieten we van de omgeving en de wandeling. Ook hier passeren er niet veel medewandlaas of fietsers. Het is erg rustig onderweg. Bij een klein dorpje gaan we zitten op het terras en de mevrouw schrikt bijna dat er iemand op haar terrasje zit. Na een zonnig kopje koffie gaan we weer verder. We komen bij het punt dat de route zich splitst of naar finisterre of naar muxia. Op dit punt bellen het hotel of ze ons komen ophalen. Binnen 10 minuten is de auto er al. Altijd weer even vriendelijk worden we ontvangen en hij rijdt ons eerst nog even naar een uitzichtspunt dichtbij het hotel . Een prachtig uitzicht op zee en op finisterre. Wat een toetje van deze dag. Hij rijst ons dan naar het hotel, een omgebouwd oud huis. Tja het was allemaal mooi en prachtig..... een huis aan het meer . De kamer , weer met bad , met uitzicht over het meer. We zijn weer erg verwend vandaag. S avonds kookt de kok een verassing diner voor ons. Mmmmm mmmmmmmm wat hebben we lekker gegeten! Morgen vervolgen we ons reis nar Cee.

• 11 Mei 2015 - 14:16

Willy:

ik loop een beetje achter met de verslagen lezen, maar geniet van jullie enthousiasme.
    leuk dat het zo goed uitpakt. geniet ervan