dag 6 vervolg - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu dag 6 vervolg - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu

dag 6 vervolg

Blijf op de hoogte en volg Ellie

15 Oktober 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Komen horen we een zwaar geluid. We lopen om het vliegveld heen van santiago.
Ja we zijn verwend geraakt dus nu een hotel. Dit keer met bad! We liggen elk uitgebreid in bad. Dat wil zeggen een half uur. Het bad is wel klein dus we zitten in bad met neus tegen de knieën of beide benen omhoog. Lekker warm water.
We gaan beneden wat drinken en eten een broodje. Na 8 uur kun je pas warm eten ook dan pas kunnen we een bekertje yoghurt krijgen. Genoeg gegeten en gedronken en gekletst gaan we naar bed. Morgen nog 12 km maar het wordt erg slecht weer veeeeeeel regen. We zien wel we zijn goed voorbereid met onze regenpak ken. Lekker slapen en morgen om 7.00 uur op. We willen om 8.15 uur op pad als het licht is geworden.

• 15 Oktober 2014 - 23:08

Ria:

De laatste loodjes... Nog ff volhouden ondanks de regen, je kunt het!