dag 1 - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Ellie Oostenbrugge - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Ellie

11 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

De eerste dag
Vanochtend om 7.30 uur een prima ontbijt. Daarna met taxi naar Sarria ongeveer 2 1/2 uur rijden. Het weer is mooi nog fris maar wolkjes en zon. We gaan onze eerste stempel halen in een café in sarria. Koffie met iets lekkers, zelf gebakken en erg groot. Dan op weg. Het is een mooie wandeling Door bos wei afwisselend. Al snel gaan we stijgen en lopen we vervolgens in ons t shirt. Het wandeltempo verschilt onderling. En al snel loop ik te snel. Ook petra heeft hier last van. Ik nog steeds voorzichtig voor de honden, bij de eerste grote blaffende hond, echt wel zo groot als een deense dog, nu dus een Spaanse dog. Mieke loodst mij erlangs met goede tips vooruit kijken en niet versnellen. Ik ga vol goede moed verder. Al gauw kom ik petra weer achterop. Samen lopen we verder. Het is een prachtige omgeving en de zon schijnt. Al gauw komen we langs kilometerpaal 100 km. Nog 500 meter en dan zijn we bij de herberg. Hier gaan we lekker met beentjes omhoog zitten op terras met cola. We wachten op de anderen die na 30 minuten ook arriveren. Samen drinken we wat en we hebben een 6 persoonskamer, 10 euro per persoon. Gezellig. Dan gaan we douchen en de was doen. Hopen dat de was morgen droog is. Straks gaan we hier eten. Afwachten wat we weer krijgen. Morgen wandelen we naar Portman maar 12 km alleen dalen. Petra en ik denkend we er erg snel zullen zijn. Afgesproken dat we onderweg stoppen en wachten om samen te lunchen. Het weer wordt morgen ook weer goed wandelweer. ellie wordt vervolgd.......

• 12 Oktober 2014 - 17:40

Willy Zengeinrk:

hoi Ellie en reisgenoten.

dat ziet er prima uit. het ziet er naar uit dat je het naar je zin hebt. mooi, want daar ging je voor.
    ben benieuwd naar de tweede dag.
    succes allen